Obserwowanym w ostatnich czasach trendem jest przejście przez wiele sklepów stacjonarnych oraz punktów usługowych na tak zwany model e-commerce, który przewiduje obsługę konsumentów przede wszystkim za pośrednictwem stron internetowych bądź też różnorakich portali aukcyjnych. Co jednak ma zrobić właściciel danego przybytku, który w dalszym ciągu chciałby prowadzić działalność w sposób tradycyjny, jednocześnie korzystając z możliwości, jakie oferują mu dostępne obecnie nowinki technologiczne?
Odpowiedzią na to pytanie może być inteligentny kiosk sprzedażowy, który to jest w stanie w znacznym stopniu zwiększyć generowane obroty, jak również pozytywnie wpłynąć na ogólne zadowolenie konsumentów.
Jakie szczególne funkcjonalności może zaoferować rodzimym przedsiębiorcom bohater naszego dzisiejszego wpisu? W typowych sklepach, urządzenie takie może pozwolić na znacznie sprawniejszą obsługę konsumenta bez konieczności angażowania w tym celu personelu, co może okazać się pomocne na przykład w sytuacji, gdy klient chce samodzielnie przejrzeć najnowsze oferty w przygotowanym katalogu bądź też chciałby dokonać płatności za wybrane towary w sposób bezgotówkowy.
Nic nie stoi również na przeszkodzie, by posłużył on do drukowania paragonów i faktur. Co ważne, kiosk sprzedażowy może zostać umieszczony zarówno wewnątrz obiektu jak i przed nim, a wszystko to dzięki jego wysoce wytrzymałej oraz odpornej na uszkodzenia mechaniczne oraz czynniki zewnętrzne obudowie, sprawiającej, iż będzie on nawet przy regularnym użytkowaniu służył przez wiele kolejnych miesięcy bądź nawet lat, nie wymagając przy tym dokonywania jakichkolwiek napraw czy prac konserwacyjnych.
Kioski sprzedażowe sprawdzają się także w punktach gastronomicznych, przede wszystkim spełniając rolę informacyjną. To właśnie przy ich wykorzystaniu potencjalni konsumenci są w stanie zaznajomić się z aktualną kartą dań i cenami poszczególnych posiłków jeszcze przed podjęciem decyzji o zajęciu stolika oraz złożeniu zamówienia.
Znacznie usprawnia to pracę kelnerów, którzy w czasie gdy niektórzy z klientów w dalszym ciągu sprawdzają ofertę mogą poświęcić czas i siły na obsługę tych, którzy już złożyli zamówienie. Co niezwykle interesujące, nowoczesne, wysoce zaawansowane technologicznie kioski sprzedażowe mogą zostać wzbogacone o szereg przydatnych i zwiększających dostępność funkcji.
Zaliczyć do nich należy na przykład specjalną klawiaturę obsługującą język Braille’a, pętlę indukcyjną, która może zostać wykorzystana przez osoby niedosłyszące, jak również mogą one zostać dostosowane pod kątem wielkości i kąta nachylenia ekranu do potrzeb konsumentów poruszających się na wózkach inwalidzkich. Sam wyświetlacz ma właściwości antyrefleksyjne, jest bardzo wyraźny i może być obsługiwany przy pomocy dotyku.
Można więc śmiało powiedzieć, że urządzenie takie zaimplementowane w sklepie bądź punkcie usługowym znacznie zwiększy jego renomę oraz przyciągnie doń wielu zaciekawionych tak niezwykłą nowinką technologiczną klientów, jednocześnie umożliwiając właścicielowi generowanie większych zysków!